درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2753صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 27 اسفند 1391 - 07:14
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد: بالغ بر 45 هزار نفر ساعت دوره آموزشی  به متخصصین روابط عمومی در استان ارائه شده است
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در تشریح بخشی از اقدامات 5 ساله این شورا ، از ارائه 45 هزار و 220 نفر ساعت خدمات آموزشی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد خبر داد. "سید عبدالمجید قائم محمدی"  در گفت و گو با شارا اظهار داشت: این میزان  خدمات آموزشی به شرکت کنندگان در 7 دوره آموزشی ارائه شده است.
  

شارا- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در تشریح بخشی از اقدامات 5 ساله این شورا ، از ارائه 45 هزار و 220 نفر ساعت خدمات آموزشی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد خبر داد.

"سید عبدالمجید قائم محمدی"  در گفت و گو با شارا اظهار داشت: این میزان  خدمات آموزشی به شرکت کنندگان در 7 دوره آموزشی ارائه شده است.

وی گفت: در این دوره های آموزشی که در قالب 36 همایش برگزار شد، مباحثی همچون مبانی اصول و نظریه های روابط عمومی، مبانی ارتباط جمعی،روابط عمومی و توسعه،شناخت افکار عمومی،خبرنویسی، فنون تبلیغات و برنامه ریزی استراتژیک مورد بررسی قرار گرفت.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی های استان یزد و تبادل تجربیات بین فعالان این عرصه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با ایجاد فضایی مناسب برای تعامل سازنده فعالان روابط عمومی های استان، تقویت بنیه فکری- مهارتی و افزایش توانمندی این قشر را دنبال می کند.

قائم محمدی تصریح کرد: خدمات آموزشی این شورا به برگزاری دوره های آموزشی منحصر نمی شود، بلکه آموزش غیر حضوری نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی از انتشار 39 بولتن آموزشی در این زمینه خبر داد و گفت: بخشی از این بولتن های آموزشی حاصل اندیشه و تجربه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان یزد و بخش دیگر آن از منابع آموزشی معتبر استخراج شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، به راه اندازی پورتال خبر استان یزد در سال 89 اشاره کرد و اظهار داشت: اخبار و وقایع مرتبط با دستگاه های اجرایی استان از طریق 120 کاربر مجاز(دارای شناسه ) به مدیریت این سامانه ارسال می شود که پس از بازبینی و تأیید نهایی بر روی خروجی پورتال قرار می گیرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد افزود: از ابتدای راه اندازی این سایت تاکنون بالغ بر 21 هزار خبر به مدیریت پورتال خبر استان ارسال شده و افزون بر 18 هزار عنوان خبر بر روی خروجی آن قرار گرفته است.

وی تقدیر از روابط عمومی های فعال در عرصه همکاری با پورتال خبر را یکی از اقدامات حمایتی در راستای افزایش مشارکت روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی استان عنوان کرد و ادامه داد: در سالهای 89، 90 و 91 از دست اندرکاران پورتال خبر تقدیر شد.

قائم محمدی گفت: سایت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در ابتدای سال 1390  راه اندازی شد که فعالیتهای بسیار مطلوبی از جمله انتشار مقالات و اخبار در این پایگاه رقم خورده است.

این مقام مسئول برگزاری سومین و چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: در سال آتی پنجمین جشنواره در شکلی متفاوت محقق شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد همچنین از راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی ها در اغلب شهرستان ها خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت استاندار یزد، جایگاه مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها به مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی ارتقاء یافته است.

وی گفت: در راستای ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی فرمانداری ها، علاوه بر تدوین شرح وظایف روابط عمومی فرمانداری ها، در نشست های هم اندیشی مسائل و مشکلات آنان بررسی می شود.

ارزیابی ماهانه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ها، ارزیابی فصلی و سالانه عملکرد روابط عمومی فرمانداریها و تقدیر از برترین های این عرصه از جمله اقداماتی است که وی  به آن اشاره کرد.  

قائم محمدی برگزاری جشن خانوادگی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مناسبت های روز ارتباطات و روابط عمومی و دهه فجر، راه اندازی سامانه ارتباط پیامکی، ارائه خدمات رفاهی ، تشکیل صندوق اعتباری و ارائه تسهیلات، راه اندازی کانون سرآمدان قلم هنر هشتم را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد برشمرد.

وی اظهار داشت:  در روزهای اخیر با تلاش کارشناسان روابط عمومی استانداری، پایگاه اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج ارزیابی به صورت کتبی به اطلاع  مدیران استان رسانده شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد